سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
  • شكست حملة نظامي آمريكا به ايران در طبس، 1359 هـ‌.ش
16 شوال 1445
    Wednesday 24 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      چهارشنبه ۵ ارديبهشت

      شمشیر کشیدن

      شعری از

      محمد

      از دفتر سروده نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ ۱۴:۰۲ شماره ثبت ۷۰۳۵۲
        بازدید : ۴۵۷   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر محمد

      بسم الله الرحمن الرحیم
      شمشیر کشیدن
      در هوای دل و دلدادگی و عشق و صفا
      در لوای ول و ازادگی و مشق و وفا
      در فضای نفس عیسوی ی درد الود
      در ورای یل افتادگی و مهر و رها
      دیده ها سوی افق زنبق و یاس نیلوفر
      چهره افتاب صباح روشنی ی انسوتر
      دستها در طبق همت مردان خدا
      از چپ و راست کشد تیغ زند شیواتر؟
      زاد احسان و جمال و شرف و خاک بلا
      پور اولاد پیمبر چو شهید کرب و بلا
      چه سعادت که بود رنگ بهشت بحر برین
      چو شرف نیز خورد غصه ی ما تاک بلا
      که سلامش بودش توشه مان . ما نیستیم
      اهل اسلام . سلام . زنده بود . ما نیستیم
      چو چو یاران و سپاهش نرسیدیم . سلام
      زنده است . زنده بدیم . خفته بیعار نیستیم
      می کشیم همچو ولی از چپ و راست ان تیغ را
      می زنیم بر سر ان خصم و عدو شمشیر را
      گرچه ان نیست که بود . خونین شهر . خرمشهر
      شیوه نرم بود جنگ و ستیز ابزار را
      (سیاسی . نفوذی . تهاجم فرهنگی)
      محمد رضا دامغانی
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ ۱۶:۱۸
      درود بزرگوار
      موثر و زیبا بود خندانک
      وحید کاظمی
      دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ ۰۷:۲۶
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      همایون طهماسبی (شوکران)
      دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ ۱۳:۴۳
      درودتان
      خندانک خندانک خندانک
      کبری یوسفی
      دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ ۱۴:۰۸
      سلام ودرودتان
      در پناه حق خندانک خندانک خندانک
      سعید فلاحی
      پنجشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷ ۰۶:۵۴
      درودتان هنرمند وارسته

      سروده ای ناب و دل انگیز خواندم
      احسنت
      دستمریزاد
      آفرین

      موفقیت و پیشرفت روزافزون را برایتان آرزومندم

      خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک
      خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0