جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر مجید شیاسی مجید
آخرین اشعار ناب مجید شیاسی مجید
|
گر که به می خانه ی رندان روی
یا که به هیئت ،تو که عریان شوی
او که نکرده ضرری ، هیچ دگر
هر چه که شد ،باز تو محتاج دوی
|
نقدها و نظرات
|
سلام سپاسگزارم از محبت شما | |
|
سلام نظر لطف شماست سپاسگزارم | |
|
سلام از نگاه زیبای شما بانوی گرامی سپاسگزارم یاعلی | |
|
سلام از لطف شما سپاسگزارم | |
|
سلام از توجه و دقت شما سپاسگزارم | |
|
سلام درود متقابل ممنون از شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا سرودید
آوای دلتون شاد