جمعه ۲ آذر
یادگاری شعری از رامین مهبودی
از دفتر حرف دل نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷ ۰۸:۳۸ شماره ثبت ۶۸۵۲۳
بازدید : ۴۵۱ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب رامین مهبودی
|
وشاید
آن روز دیگر نیاید
که کوچه های خیال را
در ذهنم
با تو می پیمودم
و من تورا
با هر تیک ساعت دیواری
صدا می زدم
و با هر تاکش
به انتظار پاسخت
سکوت می کردم
به خاطر دارم
آن ایام که می گفتی
تو را من دوست می دارم
و هرگز بی تو دنیارا نمی خواهم
بمان با من
و من ماندم
تورفتی
پیش تر از آنچه می گفتی
ومن تنها....بدون تو...
در این داد و ستد بردی دل مارا
اما مرا یاد تو کافی نیست
صدایت گرم بود
لحنت عاشقانه
حرفهایت صادقانه
من به تو دل داده بودم
بی بهانه
و من عاشقانه می پرستم
این ساعت دیواری را
که روزم را با یاد تو شب
و شبم را
به امید دیدن دوباره ات سحر می کند
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر استاد گرانقدر | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیبا بود
اربعین تسلیت