پنجشنبه ۱ آذر
خواب و بیدار شعری از رامین مهبودی
از دفتر حرف دل نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ ۲۱:۲۲ شماره ثبت ۶۸۲۰۸
بازدید : ۵۹۱ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب رامین مهبودی
|
بازآمده ام تا به سراپرده ی شب
نقش مهتاب کشم
نقشی از معبر نور بر رخ آب کشم
بازآمده ام
تا برویانم گل،تا ببارم شبنم
تا زمین را کنم از شادی،پر
تا همه دلها را نقش امید زنم
تا به هر چیز که رویایش خواندیم
نقش بیدار زنم
همه مان میدانیم
که به خواب همه کس رویا هست
پس بیایید بجنگیم که رویاهارا
چه عجیب و چه غریب و چه بعید
رنگ واقع بزنیم
تا که حسرت نخوریم
که چرا گل پژمرد
و چرا خشکید آب
پس به امید هوایی بهتر
بین دلهای همه آدمها
پل امید ببندیم که تا گم نشویم
پشت ناباوری رویاها
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
زیبابود