شنبه ۳ آذر
ترس شعری از حسن بیات (میرزا)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ ۱۵:۵۹ شماره ثبت ۶۸۰۶۹
بازدید : ۸۱۰ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر حسن بیات (میرزا)
آخرین اشعار ناب حسن بیات (میرزا)
|
یا رب بیا فریادمن را تو برس
از داد من باز آمده بانگ جرس
یا تو بیا یا بوی تو
یا که رسان فریاد رس
تا کی سکوت و انزوا
حرفی بزن یک نکته بس
از ترس گشتم همچو مور
در لانه ای تنگ و نمور
من ماندم و سنگ صبور
حک کرده ام بر سنگ گور
یا کن دوا درد مرا
یا که رسان یک دادرس
یا که بیا یا که رسان
یا که رها کن زین بتان
من را مترسان زآن جهان
یا رب به فریادم برس
در این سرای دنیوی
سرشار گشته از هوس
یا کن رها حال خودم
یا که حسابم را برس
تکلیف با تو روشن است
گفتی که از دنیا نترس
ترس من از آدم شده
چون او شده سربازرس
#میرزا
|
نقدها و نظرات
|
درود گرانقدر سپاسگزارم به مهر خواندید | |
|
درود بزرگوار سپاسگزارم به مهر خواندید | |
|
درود گرانقدر سپاسگزارم به مهر خواندید | |
|
درود بر شما سپاسگزارم به مهر خواندید | |
|
درود بیکران سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مناجاتی موثر و زیبا بود