چهارشنبه ۳۰ آبان
|
دفاتر شعر رعنا بهارلویی تخلص باغبان
آخرین اشعار ناب رعنا بهارلویی تخلص باغبان
|
باز ؛ پاییز آمد
خوش آهنگ
زیبا و قشنگ
ریز ریز ؛ آمد
با برگ های ؛ خوش رنگ
زرد و سرخ و نارنجی
به رنگِ زیبای زندگی
و بارشِ بارانی که
می آورد ؛ با خودش ؛ طراوت وُ خاطره
باز ؛ پاییز آمد
گرچه ؛ غمگینم
مدتی ؛ با غم ؛ همنشینم
دلخورم از بعضی ها
از نادانی وُ زرنگی ها
از بدی وُ دورنگی ها
ولی ؛ باز دلخوشم به آن
و خشنودم ؛ به آمدنش
به بارانش
به وزیدن ؛ بادهای تندش
که باز هم ؛ می آید
و همانگونه که می ریزد ؛ برگها را
می برد ؛ گرما را
ببرد ؛ غم ها را
نادانی وُ زرنگی ها را
بدی وُ زشتی ها را
که شود ؛ شاد و خوش رنگ ؛ دلم
به خوش رنگي برگهای پاییز
همرنگ ؛ دلم
باز ؛ پاییز آمد
زیبا و قشنگ
ریز ریز ......
پاییز / نود و شش
|