پنجشنبه ۱۷ آبان
علی اصغر شعری از فاطمه شعیبی
از دفتر عشق پاک نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ ۰۸:۲۶ شماره ثبت ۶۷۶۸۵
بازدید : ۴۳۷ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب فاطمه شعیبی
|
از داغ غمش اصغر
خونین شده مغرب ها
از شور غمش هرجا
طوفان زده ساحل ها
بیمار و پریشان رو
گوید که علی ام کو
شرمنده شد از رویش
آن ماه کمان ابرو
دیپر شده طفلم سیر
از آب و هم از دنیا
پس گریه نکن،اصغر
راحت شده از اینجا
آزرد گلویش را
تیری که زدش قاتل
در راه تو بود الله
این هدیه ی ناقابل
لب تشنه ی من اصغر
چون آهوی بیماریست
گرگی که دریدش سخت
دلسنگ عجب هاریست
من در پی حقرهستم
با این دل پر دردم
پیمان شما پس کو
من وعده وفا کردم
دیدید کجا آخر
پژمرده گلی پر پر
لب تشنه ضعیفی را
بی جرم زنندش،سر
هر دل که بد است ذاتش
باور نکند،باور
ظلمی که به ما کردند
شکراََ که خداست داور
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود بزرگوار اندیشه تان زیباست | |
|
سلام و درود سپاس از لطفتان پاینده باشید | |
|
سلام و درود اندیشه تان زیباست
لحظه هایتان حسینی | |
|
سلام مهرتان را سپاس ممنون از دعای زیبایتان | |
|
سلام و درود مهربان سپاسگزارم
لحظه هایتان پیوسته زیبا از الطاف الهی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام فاطمه بانو آفرین بر شما زیبانوحه ای ست مرحبا