يکشنبه ۲۷ آبان
شهید گمنام شعری از مهاجر
از دفتر آئینی ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ۱۷:۱۱ شماره ثبت ۶۶۹۲۱
بازدید : ۵۹۷ | نظرات : ۹
|
|
شهید گمنام
پرستوی مهاجر بازگشته ..............دل غمگین مادر شاد گشته
پرستوی مهاجر خسته گشته .........زبس بال وپرش طوفان شکسته
پرستوی مهاجر قصه گفته .......به دیدارش به گمنام گذشته
پرستوی مهاجر باز گفته ......مهاجر دیده ام در خاک خفته
مهاجر بی کفن برخاک رفته .....که پوتین ولباسش تکه گشته
همه گیرند شفا از مرد خسته ......به بالای سرش مولانشسته
که مادر از مهاجر تازه گفته ......که اشک چشم اوجویبار گشته
پرشتوی مهاجر نام داشته .....ولی برروی سنگش این نوشته
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام عزیزم بزرگواری از شماست | |
|
سلام ممنون انشالله همیشه پایدار باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.