دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر ایمان کاظمی ( متخلص به ایمان )
آخرین اشعار ناب ایمان کاظمی ( متخلص به ایمان )
|
.
ساقی بیا به شادی دلهای خسته کوش
در بند و التیام سبویی شکسته کوش
.
تر کن به جرعه ای تب سینای سینه را
باز آی و در شکفتن این باغ تفته کوش
.
شکرانه ای به شادی و غوغای خنده ات
بهر تبسم لب و لبخند رفته کوش
.
در بیکران خلوت و بر کار بستگان
اندر گشایش گره از کار بسته کوش
.
حالا که نان سفره ی ما بهتر از به است
بر سفره های خالیِ خوبان نهفته کوش
چون در سلامتی و تن از زندگی پر است
در تندرستی تنِ از پا نشسته کوش
.
حالا که حال دل خوش و پیوندمان نکوست
مهرآفرین به جوش قلوبی گسسته کوش
.
سالی به غم گذشت و اگر شور دل به جاست
در وصل یار رفته در این روزِ هفته کوش
.
ای رحمت نهفته و ای شوق انتظار...
بر وصل ما در این لحظات خجسته کوش
|
|
نقدها و نظرات
|
درودتان استاد نازنین پاینده باشید انشاءالله | |
|
درود بانوی گرانقدر سپاس از حضورتون | |
|
درود بانو بهارلوئی گرانقدر سپاس از حضورتون | |
|
درود جناب همایونی گرانقدر سپاس از حضور شما | |
|
درود جناب انصاری گرانقدر سپاس از حضورتون | |
|
درود جناب نوری گرانقدر سپاس از حضور شما | |
|
درود جناب ناجی عزیز سپاس از حضورتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و موثر بود