شنبه ۳ آذر
اجازه بده شعری از شراره شکری
از دفتر شاعرانه های من نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۲ تير ۱۳۹۷ ۰۱:۲۴ شماره ثبت ۶۶۴۲۹
بازدید : ۵۲۶ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب شراره شکری
|
لااقل اجازه بده
پنجشنبه ها
بر بلندای قلبت بایستم
وتو خیرات کنی
عشقت را
به خدا...
ثوابش حق من است
#شراره_شکری
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما گرامی ممنون از همراهیتون | |
|
ممنون از لطفتون | |
|
سلا بر شما گرامی زنده باشید ممنون از همراهی | |
|
درود بر شما بزرگوار ممنون از همراهیتون زنده باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
کوتاه و زیباست