جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر الناز مطلق / ســــــایه
آخرین اشعار ناب الناز مطلق / ســــــایه
|
من عاشق روی تو هستم به کسی چه
هر جمعه به یاد تو نشستم به کسی چه
هر کس به طریقی ، ز خودش یار ستانده
نازم به تو ، من یار تو باشم به کسی چه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.