دوشنبه ۵ آذر
وزن و قافیه شعری از هنری داودیان
از دفتر فراراستینه نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ۲۲:۲۱ شماره ثبت ۶۵۹۵۹
بازدید : ۵۸۱ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب هنری داودیان
|
شعری از قدیم، با تغییرات اساسی
..............................................................
کلام، قافیه و وزن، جامه
رها از چله کمان اندیشه
شکافد هوا، رود دورها
از ورای احساس بیشه
نگذارد اثر یا نقطه ای
بر تنه درخت و ریشه
ندارد ارزش تیر کلام، گر
بر نشان دلی ننشسته
... هد
.......................................................
کلام فتاده بر زمین
خموش، ندارد طنین
نمانده شعر را پیامی
مباشد غیر وصف حالی
اکنده فغان عاشق
لبریز هجران عشق
برفت پیچیده به حجاب
برباد، ان فرهنگ ناب
گشته شعر اسیر یوغ
گریان, سهراب و فروغ
....هد
....................................................
نماند گذشته به یاد
زمان دهدش بر باد
کلام پشیزی نیارزد
گر به دل، تاری نلرزد
بتابان نوری به تاریک
ده خلق، احساسی نیک
ان ماند، یادگار
آیندگان را ماندگار
... هد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مثل همیشه زیباست و عمیق