چهارشنبه ۱۶ آبان
شراب شعری از سمیر آبشار (هیمه)
از دفتر غمگوشه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ ۲۱:۴۳ شماره ثبت ۶۴۳۹۴
بازدید : ۷۰۳ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر سمیر آبشار (هیمه)
آخرین اشعار ناب سمیر آبشار (هیمه)
|
با شرابی به رنگ خون شقایق مستم کن
نیستم... با دم مسیحایی خود هستم کن
اخت ندارم به تاریکی این شب تیره و تار
با طلوع کرشمه چشمت .به نگاهی روزم کن
فسرده ام به دورن این خاک سرد و مردابی
توانا تویی،،،ازین زندان درونم رهایم کن
عفو کن این سراپا بنده گناه کار و خاطی را
بخشنده تویی.با نسیم عطوفتت یادم کن
دگر مرا با شهر پر رنگ و ریا کاری نیست
گرفتار سکوتم.صدا زن مرا.فریادم کن
درشهر رنگین کمانی ها.دچار طوفانم
تو ای خداوندگار توانا بیا و آرامم کن
رضایم به خشم تو حتی، اگر سزاوارم
به مقام قضاوت نشین.بجزایت شادم کن
زانو زده ام به درگاهت تو ای خوبترین
ببین..به پایان رسیده ام.. بیا وآغازم کن
از:سمیر آبشار
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود بزرگوار... نظر مثبت شما باعث خرسندی بنده شد... دست بوسم....🌷🌷🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار عالی بود