شنبه ۳ آذر
پیـــــــــــــــــــــــــــچک شعری از حسن لطفی
از دفتر عشق پاییز نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۷ ۱۸:۲۵ شماره ثبت ۶۳۹۲۲
بازدید : ۴۵۸ | نظرات : ۱۵
|
|
اگر پروانه ات گشتم پریدم
زباغت عطر گلها را شنیدم
توعطر آگین تر از فصل بهاری
که اندر سبزه هایت من خزیدم...
*********************************************
دلم داغ است و رنگ لاله دارد
تو گویی داغ یکصد ساله دارد
سر ودن را رها کرد م خد ا یا
غزل مرد و د وبیتی ناله دارد...
*********************
بــــــرایت یک زمانی تک شدم من
سردیـــــوار چون پیچک شدم من
چـــــــــــــرا بگذشتی از مهرو محبت
به چشمت نازنین هیچک شدم من
*************************
عزیزم گشت او بیش و کمم شد
درین دنیا دو روزی همدمم شد
بیندیشیدم از ســـــــــودو زیانش
ولی راضی به دردو ماتمم شد
......................................
حسن لطفی 1فروردین 1397
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دوبیتی های بسیار زیبا و دلنشین بود ند
سال نو مبارک باد