جمعه ۲۵ آبان
|
آخرین اشعار ناب مهرداد امیری
|
بسم الله الرحمن الرحيم
خودم دانم که روزی اندرین دهر
رسد وقتش ببندم بارم از شهر
که بی مهلت اجل کارش رساند
در آن دم جان من را می ســتاند
به خوبی یا بدی گر بودمی من
فقط نامی زمن ماند درآن لحن
عزيزان چونکه عمر کوتاه ومــرگ است
خوشا بر آن کسی پر بار و برگ است
خوشا بر آن کسی نامی مبرا
بود بعداز ســـــفر اندر زبان ها
به دنیایی که مرگ آخـــــــر به کار است
تو نیکی کن که چون یک دم به بار است
در این دنیا ز بهـــــــرت این بماند
تو خوبی کن ، اجل جانت ستاند
((به یاد شاعری کز دجـــله و رود
بیابان می دهد نیکی به ما سود))
امیـــــــری عاصی و هر دم به آه است
خوشا آنکس که راهش بی گناه است
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنون از محبت شما و ممنون از راهنمایی بله درست میفرمایید سبک شعر مثنوی است اشتباه وارده کردم با عرض پوزش | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام
به جمع ماخوش آمدید