دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر ایمان کاظمی ( متخلص به ایمان )
آخرین اشعار ناب ایمان کاظمی ( متخلص به ایمان )
|
زندگی تابش خورشید نگاه من و توست
زندگی غبطهی لبخند ، به آه من و توست
.
رقص پروانه و عطر گل و هنگامهی صبح
زندگی ناز شکَرخند پگاه من و توست
.
زندگی لحظهی عریانی شب زمزمه هاست
یوسف محتشم عشق به چاه من و توست
.
عهد و پیمان مبر از یاد که در روز الست
حضرت محترم عشق ، گواه من و توست
.
خسته از همهمهی روز و به آرامش شب
گرمی لحظهی آغوش پناه من و توست
.
بَه چه زیباست به شب خلوت مستانه و شعر
حسرت شمع به چشمان سیاه من و توست
.
کاخ شاهنشه و جمشید سرای دل ماست
تاج سلطانی پرویز ، کلاه من و توست
.
خوش نشین و به حریر پر پروانه بخند
گله ها باعث اندوه و گناه من و توست
.
تیغ اگر تیز بود حافظ لبخند گل است
زندگی اشک و غم گاه به گاه من و توست
.
جامه بر تن کن و بشتاب به راهی که در آن
نور «ایمان» ، تپش ماه به راه من و توست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
امید بخش و زیباست