يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر عبدالوهاب نیک سیمایی (پائیز)
آخرین اشعار ناب عبدالوهاب نیک سیمایی (پائیز)
|
راست آزموده شده
این راه کج به مقصدش؟
هزار تو در توی من
نجوای سنگین تنم
نادرست ، کجا روم
پیچ در پیچ است تنم
اما در کنج قلب خویش
تپیدنی حس می کنم
خونم همه سیاه شده
رنگ سیه بلعیده ام
تقاص تغلای تنم
زنجیری در گردنم
چراغی در سوی دگر
دستی دراز می کنم
ذوب می کند مرا
زنجیر پاره می شود
رنگ قرمز جاری است
اکنون در رگهای من
سست و مسخ لم داده ام
برصندلی ، این سوی من
آن منم یا آینه
ذوب شدم بر خوشتن
راست آزموده شده
این راه کج به مقصدش؟
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود سپاسگزارم از توجه شما جناب میری | |
|
با سلام و درود به جناب پارکی عزیز از اینکه این تحفه باب نظر شما و دوستان قرار گرفته مسرورم و از بذل توجه تان سپاسگزار
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.