دوشنبه ۵ آذر
دستهایت از سنگ هم که باشد شعری از مستانه دادگر (ماهور)
از دفتر شعر زیتون نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶ ۱۰:۳۳ شماره ثبت ۶۱۲۰۲
بازدید : ۴۹۰ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر مستانه دادگر (ماهور)
آخرین اشعار ناب مستانه دادگر (ماهور)
|
دستهایت....
دستهایت از سنگ هم که باشد
این جماعت
مرا سنگسار میکنند!
میان زخمهای سینه ام
تو بی پروا
بی پارو
تا آخرین یاخته های قلبم را
شکافته ای!
آسمانم
در آسمانم سنگ هم که باشی
آخر قصه
متهم به شرک منم!
میان بتهای زر اندود قبیله ام
تو
بی هیچ آیه ای
بی هیچ کتابی
با دوبال خاکی
اذان تمامی کهکشان را
بر افق سینه ام خوانده ای!
دستهایت ...آسمانم!
آسمانم ...دستهایت!
#مستانه_دادگر
#ماهور
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود