يکشنبه ۴ آذر
امان از دل شعری از نسرین نوروزی
از دفتر دل واژه ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ۱۷:۰۹ شماره ثبت ۶۱۱۵۷
بازدید : ۷۳۳ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب نسرین نوروزی
|
زخم ازهجوم درد توخوردم ، دلم گرفت
در انتظار لحظه شمردم دلم گرفت
حاشا نمیکنم که در این شهر بی کسی
از تیر طعنه های تو مردم ، دلم گرفت
می خواستم به دست نگیرم قلم نشد
جان غزل به غصه سپردم دلم گرفت
دیگر صبور بودنم از بغض کهنه نیست
من ان نهال زخمی و تردم دلم گرفت
پاییز هم به باور من زخم میزند
چون از بهار بهره نبردم دلم گرفت
از اتفاق با تو نبودن شکسته ام
زخم از هجوم درد تو خوردم دلم گرفت
نسرین_ نوروزی
|
نقدها و نظرات
|
سلام جناب احمدزاده گرامی سپاس از محبت شما | |
|
خوانش شما زیباست جناب استکی گرامی | |
|
زیبا نگرید جناب کریمی گرامی | |
|
عاای خوانش شماست جناب عباسی مقدم گرامی | |
|
درودها جناب بهنود بزرگوار سپاس که مرا می خوانید | |
|
سپاس که مرا میخوانید جناب دهکردی گرامی | |
|
درود مهربان بانوی ادیب زیبا نگرید سپاس که مرا میخوانید | |
|
سپاس از نگاه شما جناب دژاگه بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.