شنبه ۳ آذر
بازخواست شعری از هنری داودیان
از دفتر لمس ژرفا نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ۱۸:۵۴ شماره ثبت ۶۰۷۳۵
بازدید : ۸۴۲ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب هنری داودیان
|
سر پائین با تنی لرزان
نگهش بر زمین، هراسان
در دادگاه عدل الهی، نگران
مباشد دگر جای شک و گمان
اوائی، رعد و برق را بسان
طنینش به اکناف اسمان
قاضی:
لرزاندی زمین، کردی ویران
به زیر اوار بردی، خرد و کلان
زلزله:
مرا دادی زمینی، درون دمان
نقشم، التهاب را, فرونشان
نیز گویند قهر توست بر انسان
جزا و مکافاتت, بر گنهکاران
مباشد اما گنهی, گردنمان
حرص و آز بشر است، نمایان
دزدیدند آجری، ز پی ساختمان
نیاورد تاب بنا، گشت ویران
انانند که زنند دم ز وجدان
به استین، بهای خون، مردگان
... هد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
موثر و زیباست