جمعه ۲۵ آبان
میخوام که با تو باشم شعری از الیاس ( علی کتانی )
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۱ ۱۷:۳۹ شماره ثبت ۶۰۳۱
بازدید : ۱۲۶۲ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر الیاس ( علی کتانی )
آخرین اشعار ناب الیاس ( علی کتانی )
|
تو کوچه ی نگاهت
هوای عاشقونه
با تو قدم زدن ها
در گذر زمونه
کنار تو نشتن
قفل غم و شکستن
برای با تو بودن
از همه کس گذشتن
میخوام که با تو باشم
هرچی بگی همون شم
برات بخونم آواز
سرور عاشقون شم
سبد سبد ترانه
به پای تو بریزم
خیره بشم به چشمات
بهت بگم عزیزم
میخوام که با لطافت
مث بارون ببارم
قشنگ ترین درخت و
تو قلبمون بکارم
میخوام که با تو باشم
هرچی بگی همون شم
برات بخونم آواز
سرور عاشقون شم
عمر شکوفه هامون
با تو تموم نمیشه
روز های زندگی مون
با تو حروم نمیشه
تصویر با تو بودن
همیشه پاک و زنده ست
افسانه ی من و تو
تو قصه ها برنده ست
میخوام که با تو باشم
هرچی بگی همون شم
برات بخونم آواز
سرور عاشقون شم
|