جمعه ۲ آذر
پاییز شعری از یاسین اقبالی
از دفتر زهره نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶ ۰۸:۵۰ شماره ثبت ۶۰۱۸۹
بازدید : ۹۹۷ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب یاسین اقبالی
|
پاییزی
در کار نبود
مگر ان لحظه...
که دست هایمان از هم جدا شد
یاسین اقبالی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
متفاوت و زیباست