دوشنبه ۵ آذر
بوسه شعری از یاسین اقبالی
از دفتر زهره نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ ۰۰:۱۹ شماره ثبت ۵۸۹۱۴
بازدید : ۶۳۵ | نظرات : ۴۴
|
آخرین اشعار ناب یاسین اقبالی
|
مست بودیم ولب به لب هم زدیم
افرین به شراب که پشت پا به غم زدیم
خواب بودم و سردرگم و دیوانه
اب سردی بود که بی هوا به سرم زدیم
من و تو محکومیم و گناهکار
هرچند بوسه های با قناعت و کم زدیم
دیگر نمی شود که به معراجت بیاییم
خوشحالم و اتش به پرواز و پرم زدیم
خدایا ببخش مرا که دیگر راهی نبود
دل را به دریا برای معشوق و عشقم زدیم
یاسین اقبالی
|
نقدها و نظرات
|
سلام درود برشما بانوی شعر های باحساس با نوی احساس ممنون از حضور و حمایت همیشگیتان تشکر | |
|
سلام درود بر شما استاد استکی ممنون از محبتتان | |
|
سلام درود برشما بانو ناصری عزیز بانوی احساس ممنون از حمایت همیشگیتان | |
|
سلام درود برشما ممنون اقای بذرگری زیبا سرودید تشکر
| |
|
سلام درود برشما بانو تولایی ممنون تشکر | |
|
سلام درود برشما استاد باباخانی ممنون تشکر | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا
لایک
آوای دلتون شاد