جمعه ۲ آذر
گیسوان شعری از یاسین اقبالی
از دفتر زهره نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ ۲۳:۴۶ شماره ثبت ۵۷۹۰۱
بازدید : ۸۰۹ | نظرات : ۳۷
|
آخرین اشعار ناب یاسین اقبالی
|
چه زود دیر می شود برای ما برای فهمیدنم
که گیسوان پریشان همیشه نشانه عشق نیست
یاسین اقبالی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
در ضمن سلامی از جان