چهارشنبه ۱۶ آبان
گفت دلیل خیسیه این گونه های سرد چیست؟ شعری از سمیر آبشار (هیمه)
از دفتر غمگوشه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۶ ۱۸:۳۶ شماره ثبت ۵۷۶۵۴
بازدید : ۴۰۷ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر سمیر آبشار (هیمه)
آخرین اشعار ناب سمیر آبشار (هیمه)
|
گفت دلیل خیسیه این گونه های سرد چیست.
گفتمش خاری بچشمم رفته انگاری و آه نیست
گفت شاید!!ولی چنین غمگین تورا هرگز ندیدم
گفتمش غمگین تر از دیروز در ماتم هرگز نبودم
سکوت کرد و من هم زبان درد دل با او گشودم
گفتمش دیروز شهری زیر پایم بود و من تنها
بی هدف .رنجور و دل پر ز رنگینترین غمها
من در آن شهر میزبانم غم بود و دیگر هیچ
میهمان بودم انجا.بی میزبانی و دیگر هیچ
در دیار گرمسیری میلرزیدم از اندوه تنهایی
بغض هم از یکسو بی امان میکرد غوغایی
بی فایده دلداری می کردم انجا این دلم را
بدل گفتم صبر کن میزبان یادش هست مارا
میرسد ناگهان او خوشحال میکند ما را
نیامد ولی سوغات غم را هدیه داد بر ما
خورشید هم دیگر دست از امیدش شست
میهمان من ولی دیگر خاطرات بیشمار توست
از:سمیر آبشار
|
نقدها و نظرات
|
سلام استاد از بذل توجه شما سپاسگذارم. ممنون بابته نقدتان. منظورتان این است که توضیح داده نشده؟ متشکرم | |
|
سلام و درود متشکرم استاد با پیام خود مرا به وجد اوردید. سپاسگذارم... | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مصرع ششم جا نیفتاده