جمعه ۲ آذر
عروس جهنم شعری از فهیمه طیوری
از دفتر همزاد نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶ ۱۷:۲۱ شماره ثبت ۵۷۵۰۳
بازدید : ۶۴۸ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب فهیمه طیوری
|
عروس جهنم
خسته از این تعبیرهای نادرست
خسته از این انتظار و رفت و شد
درپی سهمی برای زندگی
مهربانی این زمان افسانه شد
بغض جمعه شبها بهر بی کسی
دختری میدوزد با دستان ظریفش کفنی
پشت خوشحالیه چشمان پدر
دلخوری .... خستگی .... ناراحتی
دخترک تن میکند رخت عزا
از ولیعصر تا نوفل لوشاتو
آرزوها میدهد هر دم به باد
در دلش لغزش دلشوره ها
خنده خون میزند بر روی شاه (شاه داماد)
خسته از تفاوت مکر و حیله ها
خسته از ناخواسته ها و خواسته های نابجا
هرچه هنجار و سکوت است بشکنید
خسته ام .. خسته ازغصه های بیشمار.
فهیمه طیوری
|
نقدها و نظرات
|
درود برشما جناب صفایی ...نگاهتون زیباست..زنده و پاینده باشید برادر گرامی | |
|
سلام و درود برشما بسیار ممنون و سپاسگزارم مرسی از لطف و نظرتون برادر گرامی چشم حتما انشالله همینطور که شما میفرمایید بشود و تلاش و کوشش من در رسیدن به هدفم اثربخش باشد | |
|
سپاس فراوان | |
|
سلام و درود برشما .... بسیار سپاسگزارم | |
|
سپاسگزارم | |
|
درود برشما .... سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود و لی به نظرم خیلی آشفتگی ذهنی داشت