جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
آخرین اشعار ناب حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
|
چوپان به فکر گله نیست
**
سگ به فکر گله نیست
چوپان به فکر بره نیست
بره میون گله نیست
کباب بره مال کیست؟
**
فرقی بین گرگ و میش نیست
گرگ تو لباس بره یست
گرگ میون گله ای یست
سگ و گرگ ه گله کیست؟
**
**
چوپون به فکر گله نیست
سگ به فکر بره نیست
گرگ و سگ شریک هم
شریک گرگ ه گله کیست؟
**
گله رها به حال خویش
چوپان مشغول به حال خویش
سگ پی شکار خویش
گرگ رها به کار خویش
**
گله می خونه چوپان خویش
بره کمک- برای خویش
گرگ می درد شکار خویش
چوپان مست ه به حال خویش
**
هزار و یک ترانه
دفتر دهم (کلاسپیدها)
نام ترانه: چوپون به فکر گله نیست
حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
توضیحات: سرایش96/4/26- بداهه- با یادی از شعر / تزریق خون گرگ در رگ بره ها .. / اثر بانو گشسبانو شعر ناب 96/4/26
|
|
نقدها و نظرات
|
ناله یه نی اشک به پا می کند ** ناله یه نی اشک به پا می کند تیزی یه شمشیر صدا می کند ناله یه نی خون به پا می کند بین که آخر چه ها می کند ** 96/4/28
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.