جمعه ۲ آذر
کجایی_حامدحسینوند شعری از حامدحسینوند
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۵ تير ۱۳۹۶ ۰۲:۰۳ شماره ثبت ۵۶۹۲۰
بازدید : ۶۰۹ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب حامدحسینوند
|
کجایی_حامدحسینوند
زیبایی رخسار تو را ماه ندارد *
در خلوت ما جز تو کسی راه ندارد
دل با وزش باد بهاری نشود خوش *
چون مثل تو ای گل که به همراه ندارد
افتادم از این زندگی و کارم و بارم *
چون در سر ما یاد شما گاه ندارد
نیکویی و زیباییت آنقدر زیاد است *
انقدر خدا هم بد و بدخواه ندارد
یک لحظه تو را در بر یک غیر ببینم؟*
دل طاقت این محنت جانکاه ندارد
لیلای من ای دختر معصومه کجایی؟ *
یک روزه ما روزی ما آه ندارد
رسوا شوم از عشق تو آخر ولی ای گل *
عاشق که ز رسوا شدن اکراه ندارد..
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما.. گاه شاعر برای مخاطب قرار دادن خویش از ضمیر "ما" در عوض "من"استفاده میکند که این امر بسیار عادی و متداول است. با مطالعه بیشتر به این موضوع پی خواهید برد.. | |
|
درود.. سپاس از نگاه ظریف و زیبایتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
در خلوت ما نباید می گفتید باید می گفتید در خلوت من
چون در خلوت ما یعنی این که کسی دیگر هم به غیر از او با شما هست که این خلوت نمی شود خلوت یعنی تو ومن یا من خالی
موفق باشید