جمعه ۲ آذر
حسّاس ها شعری از حسین حسن پور
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ ۱۷:۵۰ شماره ثبت ۵۶۰۵۸
بازدید : ۷۲۷ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب حسین حسن پور
|
کی اثر دارد غزل بر قلب بی احساس ها؟
می زند لب بر شرابی از غزل، حسّاس ها
شعر دل را ، دل شناسد؛ اهل دل را، شاعری
مصرعی را می خَرَد با نرخ زر وسواس ها
عطر گل تا می نوازد، شامه ها را یک به یک،
بر یکی دارد اثر؛ بر دیگری، خُرناس ها...
یک شبی بی غم نشد احوال این بیچاره دل
رگ به رگ خون می خورد از دست این سیّاس ها
وقت رفتن التماسم، بوسه شد بر دست او
کرد، آخر بوسه را یک شب هدر نسناس ها
آن زلیخا را بگو، دیگر نگردد گرد شهر
یوسفی هرگز نیابد، کو از آن اجناس ها؟!
بغض غم هر شب سُراغم را ز بستر می گرفت
دست آخر می کُشد من را ، شبی آماس ها...
اشک وقتی می چکد، از چشم بر کاغذ شبی
یک قلم از جوهری سازد چنین، الماس ها
حسین حسن پور
|
|
نقدها و نظرات
|
بیکران درود متقابل جناب استکی گرامی | |
|
بانوی فاضله مهرورزی شما باعث شرمندگی شد . مانا باشید به مهر .... | |
|
کی اثر دارد غزل بر قلب بی احساس ها؟ می زند لب بر شرابی از غزل، حسّاس ها
شعر دل را ، دل شناسد؛ اهل دل را، شاعری مصرعی را می خَرَد با نرخ زر وسواس ها
عطر گل تا می نوازد، شامه ها را یک به یک، بر یکی دارد اثر؛ بر دیگری، خُرناس ها...
یک شبی بی غم نشد احوال این بیچاره دل رگ به رگ خون می خورد از دست این سیّاس ها
وقت رفتن التماسم، بوسه شد بر دست او کرد، آخر بوسه را یک شب هدر نسناس ها
آن زلیخا را بگو، دیگر نگردد گرد شهر یوسفی هرگز نیابد، کو از آن اجناس ها؟!
بغض غم هر شب سُراغم را ز بستر می گرفت دست آخر می کُشد من را ، شبی آماس ها...
اشک وقتی می چکد، از چشم بر کاغذ شبی یک قلم از جوهری سازد چنین، الماس ها
✍ #حسین_حسن_پور #آثار_اعضا
@sherenabCom #سایت_ادبی_تخصصی #شعرناب 🌐 sherenab.com | |
|
درودهاااا بر وجود پاکتان جناب آقای بدر | |
|
جناب انصاری عزیز بسیار مسرورم که در محضر شما و سایر اساتید گرام به شاگردی مشغولم . شاگرد نوازیتان را سپاس | |
|
جناب آقای مجاهد نیا : ارجگزارم مهربانی بی بدیل حضرتعالی را | |
|
سلامی از روی ادب و علیکی از جانب شرع بر بانوی ادیبه سرکار خانم باباخانی .... عالیتر نگاه شماست بر خط خطی های این حقیر . مانا باشید به مهر | |
|
استاد رمضانی عزیز تائید شما قوت دل است . از شاگرد نوازیتان بسیار مسرورم ..
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.