شنبه ۳ آذر
تو که نیستی تا ببینی شعری از مهلا مشهدی
از دفتر اشعار دوره نوجوانی نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۱۸:۵۵ شماره ثبت ۵۵۷۲۹
بازدید : ۱۰۵۹ | نظرات : ۴۴
|
آخرین اشعار ناب مهلا مشهدی
|
تـو کـه نیستـی تا ببینـی تـوی تنهایـی اسیـرم
تو که نیستی تا ببینی دارم این گوشه میمیرم
غم و دوری و صبـوری، شده شکـل روزگارم
تو که نیستی تا ببینی تو بودی دار و ندارم
کارم هر روز اشک و آهه، زندگیم بی تو سیاهه
تـو که نیستـی تا ببینـی اگه باشـی روبه راهـه
عشق تو مثـل یه خوابـه، یه حبـاب روی آبـه
تو که نیستی تا ببینی زندگیم بی تو خرابه
شـب و روزم تار تاره، دلمم کـه پـاره پـاره
تو که نیستی تا ببینی خزونم با تو بهاره
عشـق تو مثل خیاله، بـذرش امروز یه نهاله
تو که نیستی تا ببینی دیگه موندنم محاله
از همه دنیا که رستم، حالا من خسته ی خستم
تـو کـه نیستـی تا ببینـی دیـگه کـوله بـارو بستـم
دیگه طـاقتی نمونـده، دل مـن دستتــو خونده
تو که نیستی تا ببینی عشق تو دلو سوزونده
چی بگم که دل بی عشقت، یه بهار نیمه جونه
تـو کـه نیستـی تـا ببینـی زندگیـم رو بـه جنونـه
29 / 10 / 1386
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما خیلی ممنون از لطفتون سبز باشید | |
|
سپاس | |
|
ممنونم از لطفتون | |
|
درود بر شما خیلی ممنونم از حسن نظر و لطفتون. | |
|
درود بر شما تشکر خیلی لطف دارید، اما من اصالتا هم اهل کرمانم و سعادت مشهدی بودن رو نداشتم. باز هم ممنون، شمام موفق و موید باشید | |
|
درود و عرض ارادت جناب احمدی عزیز خیلی ممنونم، شما خیلی لطف دارید. بزرگوارید، منم خیلی خوشحالم از دیدن دوباره شما و پیگیری مجدد اشعار زیباتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عیدتان هم مبارک