بارون بارون بارونه هی
پاره تن پریشونه هی
دست ندادی به دستم چشم انتظارم هی
دردتوقلبموریش ریش کرد
دلوعطرت هواییش کرد
گفته بودم که نرو این صحراگرگ داره
گرگای توپوست میش میدرنت آره
ای خدا درد داره یارمن
دورازم مونده نگارمن
ازدسم تادست اون دنیایی تاریکه
راهم واسه داشتنش یه موی باریکه
ای خدامن رفتم ازیادش
زندگی عشق جدید دادش
حالاکه عاشقشه نزاربیاد اشکهاش
کسی که دلش میخوادبیارجلو چشماش
یک وصیت کنمت یارم
ای پری رو دل ودلدارم
حواست به چشمای نازنینت باشه
خیلی چیزا ممکنه تومردمک جاشه
گفتمت خدات تو چشماته
تاابدجاش پشت پلکاته
ندیجاشو به کسی خیلی حقیر باشه
هیچ چیزی توزندگی نمیگیره جاشه
ای خدایارمو یاری کن
واسه دردش یه کاری کن
دوره ازمن نمیتونم کنمش یاری
تو که دسی بالای همه دستا داری
باشه خندون کناریارش
اون که تازه شده دلدارش
منم ازدور نگا کنم خوشیهاشو
توی قلبم نمیتونم پر کنم جاشو
سپرده بودم دستت اونو
دوتا چشمای مهربونو
جای من مراقب محرم قلبم باش
توی جونم بوده و تا ابدم هست جاش
بارون بارون بارونه هی
پاره تن پریشونه هی
دست ندادی به دستم چشم انتظارم هی
خدای بی نظیرم ازت خواهش می کنم
هیچکس درد کشیدن محرمش رو نبینه
خصوصا وقتی ازش دوره
هم جسمش هم روحش
الهی آمین
با درود برحضرت ملحق
تقدیم به تک لاله واژگون دشتهای .....
جالب و زیباست