نغمه های قلبِ من باز هم غمگین شده
این غمِ دیرین اکنون روی دلم سنگین شده
دوباره ز چشمانم سیل اشک جاری شده
همه جا سیاه و غرق در سوگواری شده
آوار شده سقف های عالم بر سرِ ما
همه گلها پژمرده شد با رفتنِ مادرِ ما
مادر با رفتنت خواب از چشمان ربودی
پر کشیدی به آسمان و درِ زندان گشودی
تو رفتی و با رفتنت همه را تنها گذاشتی
داغِ دیدنت را تا ابد بر دلها گذاشتی
ببین عزیزان دورِ مزارت جمع شدند
جملگی سوختند و آب چون شمع شدند
خدایا رحمتی بر آن تاج زرین بفرما
سهم او را تا قیامت بهشت برین بفرما
انا لله و انا الیه الراجعون
با عرض سلام خدمت تمام عزیزان و سروران گرامی
با دلی پر از اندوه در گذشت مادر بزرگ عزیزم را
به اطلاع عموم می رسانم و از خداوند برای ایشان
طلب آمرزش می نمایم و از شما عزیزان تقاضا
دارم که فاتحه ای را نثار روح عزیز تازه از دست
رفته بفرمایید و یادش را گرامی بدارید.
محمد رضا لطفعلی آینه (دل نواز)
04/11/90 ساعت 12:15 شب
رحمة الله من یقرع الفاتحة مع الصلوات