يکشنبه ۴ آذر
کتاب اورده ام شعری از قلم صاف
از دفتر عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۰۱:۴۷ شماره ثبت ۵۵۴۱۹
بازدید : ۷۷۰ | نظرات : ۷
|
|
. در به رویم بسته ای پاسخ از بهر سوالت من جواب اورده ام زاده مردادم و خود اتشم شعله بر مشعل زدم من آفتاب آورده ام سردی دل دور کنم باعشق داروی بیداری معجون خواب آورده ام جزوه های عاشقی از سوره و ایه های تازه نازل شده من کتاب آورده ام دلنوشته ، حرف حق ، شعر سپید دیوانی پر از شعرهای ناب اورده ام با تو حرف ها دارم ای دوست با تامل گوش کن ، حرف حساب آورده ام پیک را بالا ببر غم زدل بیرون کن من گناهش میخرم بنشین شراب اورده ام باز کن درها ی بسته خسته ام پشت در ماندم ساعتهاست تاب آورده ام...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.