شنبه ۳ آذر
کوچ شعری از سمیر آبشار (هیمه)
از دفتر غمگوشه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ ۰۸:۴۵ شماره ثبت ۵۵۱۴۱
بازدید : ۸۸۶ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر سمیر آبشار (هیمه)
آخرین اشعار ناب سمیر آبشار (هیمه)
|
سرزمینی که در آن،
نیاید آفتابی در صحرگاهان..
ویا..
لبخندی از شوق نگاهی
نروید به لبهای کسی آنجا
در دیاری که کبوتر
دشنه میبندد بر کمر
تا زند بر سینه پرواز..
ما چه بی حاصل درین صحرای وحشت
سراغ عشق میگیریم...
چند صباحی پیش
به چشم خویش دیدیم
باغبان کمر بر قتل شقایق بسته بود اینجااا
زمان آن رسیده ،تا توشه راه بربندیم
سفر باید ازین شهر شقایق کش
رویم آنوره دنیا...
بسازیم از عشق
شهری از نو برپا
کوچ باید کرد ازین سرزمین دشمن و دژخیم
از:سمیر آبشار
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام خواهرم متشکرم از دقتی که بخرج دادید. از راهنمایی شما سپاسگذارم. و از همه عزیزان که استاد بنده هستند تقاضای نقد نوشته هایم را دارم. در چناه حق شاد و بهروز باشید... | |
|
سلام بزرگوار. منت گذاشتید با پیامتان. دست بوسم... | |
|
سلام بزرگوار. متشکرم از پیامتان چشم حتما رعایت میکنم. از راهنمایی شما سپاسگزارم مانا و بهروز باشید | |
|
سلام خواهرم متشکرم از توجهتان سپاسگزارم از شما شاد و بهروز باشید | |
|
سلام بزرگوار. درود و سپاس بر شما متشکرم از توجهتان شاد و بهروز باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام
بسیارزیبا بود
احسنت
ولی درشعرآوردن کلمات بازبان عامیانه درست نیست
انوردنیا مثلن لشتباهه که جناب ارمین هم اشاره ای داشتند..