سلام و عرض ادب خدمت دوستان عزیزم ایشلا که هر جا هستید خوبو خوش و سلامت باشید (عیدتونم مبارک باشه ایشلا سالی پر برکت در کنار عزیزانتون رقم بزنید)❤️❤️❤️
دانلود آهنگ مسعود مالمیر به نام "دنیای من"
تنظیم و آهنگ وحید پارسا استاد
ترانه سرا مسعود مالمیر
گیتار و باغلاما امید آرتين
طراح کاور بنیامین ولی نژاد
ایشلا که لذت ببرید دوستتون دارم از داخل کانال قابل دانلود است پخش در تمامی سایت ها
شدی دنیای من عشقو صدا کن
یه لحظه هم نبودت سخت میشه
تشکر می کنم هستی کنارم
تو که باشی خیالم تخت میشه
نمیشه صبح، تا پیشم نباشی
چه مبهم میشه دنیا مون عزیزم
همین چشمای تو خورشید میشه
ببین من رو که بی عشقت مریضم
واسه این حال خوبم تاهمیشه
تشکر میکنم ، عاشق ترینم
گذشته درد و غم اومد سراغم
ولی با تو خوبم ای بهترینم
یه وقتایی میخوام از عمق احساس
بگم ممنونتم اما نمیشه
نه اینکه بینمون تردید باشه
می خوام حست کنم با دل همیشه
همه دنیای من هستی نگام کن
همین لحظه که وابستت بشم من
تشکر می کنم از بودن تو
دارم احساس خوبی ، رو پیشم من
سال نو مبارک
سروده هایت همیشه زیبا و دلنشینند