جمعه ۲ آذر
تقلید با تمی از بوی تو شعری از احسان شهبازفر
از دفتر دلنوشته نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ۲۲:۵۰ شماره ثبت ۵۴۲۵۹
بازدید : ۳۸۸ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب احسان شهبازفر
|
نمی دونم چطور شد که همچین سروده ای به سرم زد! به هر حال شعر ناب حضرت مولانا رو با تقلید خراب کردم، ردیف و قافیه اش رو به هم ریختم، از وزن انداختمش تا شد این آش شله قلمکاری که ملاحظه میفرمائيد!
عید تویی، شور تویی، شعلهی پر نور تویی
عشق تویی، روز تویی، خوشگل مو بور تویی!
دامن سبز تن تو، سرخی قند لب تو، رنگ دو چشمان ترم، سرخ ز هجر و غم تو
رنگ دوباره میدهی، سوز زمستان مرا
ای که بهار میکند زندگی ام را دم تو!
معجزه میکنی مگر پیمبری و ساحری؟ مؤمن دین تو منم، ملحد مسحور منم
تازه تویی، کهنه تویی، سرو تویی، چمن تویی
هر چه که خوبیست تویی، عاشق مهجور منم؛ بیش میازار مرا...!
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.