پنجشنبه ۱ آذر
|
آخرین اشعار ناب محمد ساکی
|
عشق ما عشقی بدون شور و بی انجام بود
بختمان امّا سراسر شور و نافرجام بود
دشمنان دنیایمان بردند و یاران دینمان
سهممان از زندگانی هم فقط برجام بود
کوچکتان: محمد ساکی 13/اسفند/1395
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام استاد عزیز و بزگوارم ضمن آرزوی سعادت و خوشبختی برای شما و خانواده و عزیزانتان سال نو را تبریک عرض می کنم عیدتان مبارک
تقدیمتان با احترام:
سال نو بر دوستان کهنه ام بهروز باد
طالع امروزشان روشنتر از دیروز باد
قلبشان پر شور باد از شور عشق و یاد حق
آفـتـاب مـهـرشـان گرم و جهـان افـروز بـاد
چشمشان پر نور باد از نور علم و معرفت
روی همچون ماهشان پر نور و ماه افروز باد
مهرشان در قلب همدیگر همیشه پر فروغ
وحدت و پیمانشان محکمتر از هر روز باد
ای خدای قلبها و چشمها و مهر و ماه
ای که از تدبیر تو پایان هر شب روز باد
از تو می خواهم کنی خوش طالع و خوشبختمان
خواهم از درگاه تو هر روزمان نوروز باد
از تو می خواهم که از لطف و کـرم یاری کنی
تـا کـه از الـطاف تـو نـوروزمان پیروز بـاد
کوچکتان: محمد ساکی 1/فروردین/1394 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود
کوتاه زیبا وموثری بود