اسم قشنگ فاطمه یک اسم اعظم است /
ایام فاطمیه شبیه محرم است /
این روزها بقیع پر از غصه و غم است /
یاس کبود باغچه هم غرق شبنم است /
آن لحظه ها ی سخت برایم مجسم است /
کوثر دوباره تشنه ی یک جرعه زمزم است /
" آل نبی چو دست تظلم بر آورند /
ارکان عرش را به تلاطم در آورند / "
" اینجا برای از تو سرودن هوا کم است / "
در بین دود روی کبود تو مبهم است /
از بس که حال و روز جهان نا منظم است /
انسان همیشه دشمن سرسخت آدم است /
" کار جهان و خلق جهان جمله درهم است / "
دشمن برای کشتن محسن مصمم است /
" آل نبی چو دست تظلم بر آورند /
ارکان عرش را به تلاطم در آورند / "
هیزم به قدر کافی و وافی فراهم است /
آتش برای حضرت پروانه مرهم است /
هر چند ضربه های عرب سخت و محکم است /
او دختر صبور رسول مکرم است /
با اینکه فاطمه به علی هم مقدم است /
حیدر به صبر کردن در خانه ملزم است /
" آل نبی چو دست تظلم بر آورند /
ارکان عرش را به تلاطم در آورند / "
قد رشید سرو علی از چه رو خم است؟ /
این یادگار ، از طرفی دخت خاتم است /
تکریم او برای ملائک مسلم است /
چون او به وحی حضرت جبریل محرم است /
" باز این چه شورش است که در خلق عالم است / "
" باز این چه نوحه و چه عزا و چه ماتم است / "
" آل نبی چو دست تظلم بر آورند /
ارکان عرش را به تلاطم در آورند / "
ابیات داخل " " تضمین اند و از حقیر نیستند.
پریش وردنجانی
تقدیم به حضرت فاطمه سلام الله علیها سه صلوات بفرستید.
درود برادرخوبم
بسیارزیباوبااحساسی ناب بود
ماجورباشید
■■آقا قسم به مادرتان تا هنوز هم
↯در فکر انتقام ز ◈سیلی◈ مادریم■■
█فرارسیدن ایام فاطمیه برآقاومولایمان صاحب عصروزمان وهمه محبان اهل بیت تسلیت█