جمعه ۲ آذر
فریب رویا شعری از ملود متولیان
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ۱۹:۱۷ شماره ثبت ۵۳۶۴۰
بازدید : ۴۱۱ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب ملود متولیان
|
فریبم دادی با رویات
نمیبخشم خیالامو
قراره خیلی تنها شم
ولی تنها نمیشی تو
فراری هستم از هرکی
که بعد تو منو میخواد
همه حسامو کشتی تو
چه قد مشکی بهم میاد
حرومه یاد تو واسه
گلویی که پر از بغضه
به جز شونت شاید بازوت
حریف گریه هام باشه
مقصر من بودم یا تو
تو که واسم نمیجنگی
ولی سر میکنم بی تو
با این احساس دلتنگی
یه روز میسوزم از داغی
که با رفتن بهم دادی
یه شب یخ میزنم تو برف
آخه سرما رو دوس داری
عذابی بیشتر از این نیس
که بی منطق دوست دارم
امیدی نیس به برگشتت
زیادی منتظر بودم
|
نقدها و نظرات
|
مرسی عزیزم از حضور همیشگیت | |
|
متشکرم | |
|
ممنون از وقتی که گذاشتین | |
|
وای چه آرزوی خوبی برام کردین.. هم چنین هم ترانه ای عزیز سپاس | |
|
سلام و سپاس از نقد.. خودم متوجه اش نبودم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارزیبا تنها ترانه سرای نابی