جمعه ۲ آذر
برف شعری از علی جوانمرد(تنها)
از دفتر تنهایی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ ۱۵:۵۴ شماره ثبت ۵۳۴۶۵
بازدید : ۸۰۶ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر علی جوانمرد(تنها)
آخرین اشعار ناب علی جوانمرد(تنها)
|
برف .....................
ای برف صلای عاشقانی
دستان مرا به تو نیاز است
چون بالِ کبوترانِ عاشق
ای برف سپیدی ات چه ناز است
بگشوده ای چادرِ سپید ت
الحق که شبیه چادرِ نماز است
ای برف تو مایۀ امیدی
رویت به همه همیشه باز است
آن دل که تو از ضمیرش آیی
صندوقچۀ هزار راز است
ای برف تو آرزوی دلها
دلها که پر از سوز و گداز است
در آرزویت چه سرزمینها
دیوانه چو وادی حجاز است
ای برف سپید و جانفزایی
دستانِ مرا به تو نیاز است
علی جوانمرد- دهم بهمن 95
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
قصیده زیبایی است