جمعه ۲۵ آبان
از این باران می پرسم شعری از الیاس ( علی کتانی )
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۱ بهمن ۱۳۹۰ ۱۲:۰۳ شماره ثبت ۵۳۴۴
بازدید : ۶۴۱ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر الیاس ( علی کتانی )
آخرین اشعار ناب الیاس ( علی کتانی )
|
از این باران می پرسم
چرا اینگونه می بارد
چه دردی در دلش دارد
که خود را اشک می نامد
از این باران می پرسم
چرا اشکش سرازیر ست
نشان زخم او از کیست
چرا و از که دلگیرست
ببار ای ابر بارنده
بر روی خشکی دلها
برویان شوقِ غیرت را
برای حل مشکل ها
از این باران پرسیدم
امانش را گرفت گریه
غرورش ریخت در حلقوم
ز بس بیهوده نالیده
نشان ابر باران شد
فراوان ریخت بر سینه
چنانش میزد از شدت
چو شلاقی پر از کینه
ببار ای ابر بارنده
بروی خشکی دل ها
برویان شوقِ غیرت را
برای حل مشکل ها
از این باران میخواهم
بشوید چِرک این رخوت
دهد رخصت به یک طوفان
برد غم را به یک همت
از این باران طلب دارم
برویاند درختانی
پر از گل واژه ی تغییر
به قصد یک گلستانی
ببار ای ابر بارنده
بروی خشکی دل ها
برویان شوق غیرت را
برای حل مشکل ها
|