شنبه ۳ آذر
برف شعری از نوید حیدریان(فریاد)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ ۱۲:۲۲ شماره ثبت ۵۳۰۳۷
بازدید : ۶۵۴ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر نوید حیدریان(فریاد)
آخرین اشعار ناب نوید حیدریان(فریاد)
|
برف میبارید و چشمان من از غم خیس شد
بی تو روح عشق از حصر جهان ترخیص شد
دست های من برای چیدن تو دیر کرد
میوه ی ممنوعه ی من قسمت ابلیس شد
قصه های بی شماری دارم اما پیش تو
بین آهی و نگاهی،واژه ها تلخیص شد
سال ها می آمد و می رفت ، اما عاقبت
عشق،در قاموس قلبم تا ابد تندیس شد
گریه کردم ،روی برگرداندم و گفتم به تو
باز از سوز زمستان چشم هایم خیس شد
نوید حیدریان
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از شما بانوی فرهیخته .اگر ممکنه لینک کانال رو به بنده هم بدید ممنون میشم | |
|
درود بانو سپاسگذارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرادرخوبم
بسیارزیبا بود
توکانال سایت هم می ذارمش