چهارشنبه ۳۰ آبان
پاییز زمستونی شعری از امیرحسین مختاری
از دفتر ترانه نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۵ ۱۹:۱۳ شماره ثبت ۵۲۹۲۹
بازدید : ۴۷۷ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر امیرحسین مختاری
آخرین اشعار ناب امیرحسین مختاری
|
توو این سرمای پاییزی
بیا توو صورتم ها کن
ازاین دیوار ها خستم
بیا یه پنجره وا کن
من از دوریت می ترسم
تو باید دست برداری
می دونی دوستت دارم
می دونم دوستم داری
پریشونم مثِ موهات
که دیگه موی لختی نیست
یه ذره مهربون تر باش
عزیزم کار سختی نیست
بدونِ تو چه پاییزی؟
زمستون فصلمو برده
به جای خش خشِ برگا
یه عالم برف آورده
نزار این مرد دِیوونه
غرورش برگ ریزون شه
برای من بزار این بار
زیر چِتر تو بارون شه
#امیرحسین_مختاری
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبایی است