جمعه ۲۵ آبان
ز یادت برده ای ما را ... شعری از امیر حسین تاجیک
از دفتر غزلهای من نوع شعر
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۰ ۲۰:۱۸ شماره ثبت ۵۲۷۴
بازدید : ۶۴۱ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر امیر حسین تاجیک
آخرین اشعار ناب امیر حسین تاجیک
|
زِیادت برده ای ما را ، خبر از مانمی گیری
چه اَت شد ؟ دست این بیچاره و تنها نمی گیری ؟!
مرا پروانه ای گفتی كه بی پروا و مجنونست
سراغی دیگر از مجنون بی پروا نمیگیری ؟!
سرت بر شانه ام بردی و ماوایت مرا خواندی
چرا دیگر میان سینه ام ماوا نمیگیری ؟!
میان باغ و گلشن حال جای خویش می داری
عجب نبوَد سراغ ازحال این صحرا نمی گیری
مكن این شیوه را با ما ، نزن آتش بر این دریا
وفا كن ، بهره ای از مردن دریا نمیگیری
نمی دانم ، نمی دانم چه نقشم بُرد از یادت
كه نامم هم دگر برهاله لبها نمی گیری !
امیر حسین تاجیک
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.