جمعه ۲۵ آبان
مجردی شعری از الیاس ( علی کتانی )
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۰ ۰۹:۴۷ شماره ثبت ۵۲۶۲
بازدید : ۱۰۵۷ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر الیاس ( علی کتانی )
آخرین اشعار ناب الیاس ( علی کتانی )
|
منو عاشقم نکن
فکر من حساسه
تو چشام نیگاه نکن
دلم پُر احساسه
عشقم و ساده نگیر
میشه آخر مشکل
اِس مِس بمن نده
میره از گوشی به دل
میتر سم کم بیارم
روز سختِ عاشقی
بیفتم تو دست موج
نبینم یه قایقی
دارم عادت میکنم
که مجٌرد بمونم
راحتم بذار یه وقت
ظرف دل رو نشکونم
میدونی آخه چرا
در میرم از عاشقی
چون نمی بینم یه جا
عاشقای صادقی
میتر سم کم بیارم
روز سخت عاشقی
بیفتم تو دست موج
نبینم یه قایقی
پس دیگه سئوال نکن
عاشقی رو بلدی
بلدم ولی میخوام
حالا ها مجٌردی
نرسیده ام هنوز
به بلوغ راه "ما"
نمیخوام فتنه بشه
یه وقت از " گناه" ما
میتر سم کم بیارم
روز سخت عاشقی
بیفتم تو دست موج
نبینم یه قایقی
|