من خود مو می فروشم- مشتری
**
این آ خرین ترانه مه
صدا یه عاشقانه مه
این آخرین نوشته مه
این آخرین بهانه مه
**
منم میخوام خاموش بشم
مثه همه بی هوش بشم
مثه همه- من سنگ بشم
مثه همه دل سنگ بشم
**
با خلق منم یک رنگ بشم
بی درد بشم – بی غم بشم
بی خیال ه عالم بشم
بی خیال ه وطن بشم
**
مثه همه مس بکنم
مثه همه دود بکنم
مثه همه هوس کنم
مثه همه شهوت کنم
**
بی خیال وطن بشم
بی خیال این تن بشم
بی خیال هر کس بشم
من میخوام کرکس بشم
**
پول بگیرم غزل بگم
پول بگیرم قلم کشم
نقاشی قشنگ کشم
نقاشی یه وطن کشم
**
می خوام منم خاموش بشم
بی خیال وجود بشم
منم صدا فروش بشم
من قلم فروش بشم
**
منم که خود فروش بشم
منم آدم فروش بشم
منم وطن فروش بشم
منم خواهر فروش بشم
**
من خود مو می فروشم- مشتری
مثه همه خود فروشم- مشتری
من میفروشم من خودمو- مشتری
بگو منو چند می خری- مشتری
**
چی کار دارم قناریها
چی کاردام من آدما
چی کاردارم گریه ها
چی کاردارم گرسنها
**
چی کاردارم چی می برند
چی کاردام چی می خورند
چی کاردارم سر می برند
یا سر آدم می برند
**
منم شدم یه خودفروش
منم شدم وطن فروش
منم شدم آدم فروش
منم شدم غزل فروش
**
منم شدم خرده فروش
منم شدم دوا فروش
من شدم غزل فروش
منم شدم قلم فروش
**
چی کار دارم که خواهرم خودفروشه
چکار دارم که پدرم کم فروشه
چکاردارم برادرم افیونیه
چکار دارم که همسایه زندونیه
**
هزار و یک ترانه
نام ترانه: من خود مو می فروشم- مشتری
حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
توضیحات: سرایش95/10/7- بداهه-