جمعه ۲ آذر
میترسم از عشقت شعری از ملود متولیان
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ ۲۳:۱۶ شماره ثبت ۵۲۱۱۹
بازدید : ۶۱۰ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب ملود متولیان
|
یه احساسی به تو دارم
اگه عشقه که میترسم
شاید دسته تو مهمونه
فقط امروزو تو دستم
تو هستی این روزا خوبه
اگه رفتی چی میشم من
کلافم کرده بد بینی
تورو خیلی نمیشناسم
قدم هامو میدزدم هی
با اینکه دل میاد سمتت
یه ترسی جنس دلشوره
نمیزاره کنم لمست
اینا رو که نمیدونی................
گاهی سوختم با عکساتو
گاهی عکسات منو سوزوند
زمین گیرت شده قلبم
دلیل دوریمون این بود
گاهی با دیدن عکسات
ساعت ها گریه میکردم
گاهی با عکس تو شبها
تو رویا زندگی کردم
ولی میترسم از عشقت
نمیخوام عادی شم واست
کسی عاقل تر از من نیس
واسه بازم تورو داشتن
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.