جمعه ۲ آذر
احساس موندگار شعری از ملود متولیان
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ ۱۵:۴۹ شماره ثبت ۵۲۰۴۸
بازدید : ۳۰۳ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب ملود متولیان
|
دعای موندت پیشم
همیشه بی اثر میشه
منو میخوای ولی قولات
همیشه بی عمل میشه
تلاشت رو بکن شاید
دوباره گولتو خوردم
چشامو زیرو رو کردی
نفهمیدی کم آوردم
داری صبرم رو میسنجی
که پیدات نیس یه چن وقتی
دلم حرفاتو باور کرد
که گفتی تا تهش هستی
با اینکه خیلی میخوامت
ولی دیگه نمیجنگم
هنوز عشقو نمیشناسم
فقط بدجوری دلتنگم
واسه تنهاییه امشب
یه دنیا خاطره دارم
واسه آزادیه اشکام
هیچ آهنگی نمیزارن
شاید فهمیده باشی که
غرورم مثل قبلا نیس
به جز احساس تنهایی
هیچ حسی موندنی تر نیس
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبایی است