شنبه ۳ آذر
تشت شعری از علی صادقی
از دفتر دل بند نوع شعر تک بیتی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ ۲۱:۲۶ شماره ثبت ۵۱۹۱۸
بازدید : ۹۰۰ | نظرات : ۲۱
|
آخرین اشعار ناب علی صادقی
|
تشت اندوه و بلا
بِسْمِ اللّهِ الْرَّحْمنِ الْرَّحيمْ
روزگار دو تشت نشان زینب (بلاکش دوران) داد:
يك بار، وقتى برادرش حسن ، لخته هاى جگرش را ميان تشت مى ريخت و چهره اش به سبزى مى گرايد.
بار دوم وقتى بود كه سر بريده و غرق به خون برادرش را در مجلس يزيد در تشت ديد كه يزيد با چوب خيزران بر لب و دندان مى زد و جسارت مى كرد.
************************************************************
روضه ای" پر غم" بنوشد روزگار از جامِ تشت
تا قیامت، دل حزین باشد ،زمان ،با نامِ تشت
عرض تسلیت والتماس دعا دارم./
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
تیام تسلیت
التماس دعا