يکشنبه ۲۷ آبان
تنهایی... شعری از مجتبی پاکدل
از دفتر ما... نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ ۱۹:۴۰ شماره ثبت ۵۰۲۰۵
بازدید : ۵۸۳ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب مجتبی پاکدل
|
مواظب باشیم
مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی کسی
شاید کسی در تنهایی
با خدا همبازی می شود
یا دیگری بدنبال کوچه ای می گردد
که سنگ هایش ریاضیدانند
شاید کسی در تنهایی می خوابد
شاید مردی سکه ای ده شاهی پیدا می کند
یا زنی شعر می گوید
شاید کسی در تنهایی
رمان "بینوایان" را می خواند
چه لزومی دارد بشکنیم؟
چه سودی دارد؟
اگر بدانیم که کسی
در تنهایی خویش می میرد
فراموش نکنیم
شاید کسی در تنهایی
تنهاست...
مواظب باشیم
شاید کسی در تنهایی
دارد چینی نازک تنهایی خودش را
می سازد
شاید کسی در تنهایی
خدا باشد
و دنیا دارد...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.